loading...
دانلود کتاب،خرید کتاب
agha بازدید : 20 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

 

امروزه خرید بهترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید به یکی از المان های اصلی برای هر آشپزخانه ای تبدیل شده است. اما خرید یخچال فریزری از چه نوع برای شما و آشپزخانه شما مناسب است؟ تنوع محصولات موجود در بازار لوازم خانگی قطعا شما را گیج خواهد کرد. احتمالا شما نیز در هنگام خرید ساید بای ساید به این فکر می افتید که کدام مدل و یا برند می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. شما می توانید با خواندن این مطلب از کلیه خصوصیات مربوط به بهترین مدل یخچال ساید بای ساید پر طرفدار موجود در بازار اطلاعات کاملی به دست آورید.

این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است و به‌عنوان خریدار باید بدانید اندازه‌ی ورودی یخچال چقدر است و آیا در فضایی که شما در آشپزخانه‌ی خود در اختیار دارید جا می‌گیرد یا خیر. چنان‌چه فضای شما از اطراف نیز محدود باشد، بهتر است عرض و ارتفاع و عمق این محدوده را قبل از خرید اندازه‌گیری کنید. در این اندازه‌گیری حداقل دو سانتی‌متر فضا در اطراف برای به اصطلاح تنفس دستگاه و جلوگیری از داغ شدن آن در نظر بگیرید.


فضای در دسترس برای باز شدن درب

این نکته زمانی اهمیت می‌یابد که یخچال شما در کنار دیوار قرار می‌گیرد. برای این‌که بتوانید درب یخچال را کاملا باز کنید باید توجه داشته باشید که جهت باز شدن آن به سمت دیوار نباشد. در مواردی که یخچال بین کابینت‌ها یا در نزدیکی دیوار تعبیه می‌شود، حداقل پنج سانتی‌متر فضا برای گردش لولاها باید در نظر گرفته شود؛ البته برخی از یخچال فریزرهای جدید از لولاهایی استفاده می‌کنند که هیچ گونه بیرون‌زدگی ندارند؛ اما در سایر موارد باید به این نکته توجه کرد.

 

در واقع یخچال فریزرها در رده ها و کلاس های مختلفی در بازار موجود هستند. اختلاف قیمت این رده های یخچال فریزر بسیار متفاوت است. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین مارک یخچال ساید بای ساید که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده، آشنا کنیم و لیستی از بهترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید  و پر طرفدارترین این رده از یخچال ساید بای ساید  را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید…

برای خرید بهترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید با ما همراه باشید ، یخچال فریزر ساید بای ساید یا به صورت عامیانه تر یخچال ساید بای ساید با زیبایی فوق العاده ای که دارند، جزو گزینه های پر طرفدار در بین دیگر کلاس های یخچال فریزر هستند. شاید شما نیز به هنگام وارد شدن به یک فروشگاه با دیدن یخچال های ساید بای ساید اول به سراغ آن ها بروید. تعداد بسیار زیادی از افراد به دلیل زیبایی یخچال ساید را انتخاب می کنند. اما گروهی هم هستند که فضای کافی برای قرار دادن یخچال فریزر های بزرگ و قرار دادن یخچال و فریزر به صورت جداگانه در آشپزخانه خود ندارند، بنابراین به ناچار به سراغ یخچال ساید بای ساید می روند. حال باید دقت شود که برای خرید یخچال فریزر و خرید ساید بای ساید و همچنین برای انتخاب بهترین مدل یخچال ساید بای ساید ، نیاز به یک مشاور دارید ، مطلبی که در ادامه آمده است چگونگی خرید بهترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید را به شما توضیح می دهد .

آیا اندازه یخچال مناسب خواهد بود؟

مطمئن شوید اندازه موردنظر شما برای یخچال متناسب با فضایی است که می‌خواهید یخچال را در آنجا قرار دهید. فضایی که یخچال را در آنجا قرار می‌دهید باید از همه طرف به‌گونه‌ای باشد که هوا بتواند آزادانه در اطراف آن گردش کند و فضای کافی برای خروج گرمای موتور در پشت یخچال وجود داشته باشد.


بر اساس یک قاعده کلی، یخچال شما باید حداقل از هر طرف به‌اندازه ۵ سانتی‌متر از دیوارها فاصله داشته باشد.


با استفاده از یک متر، ابعاد درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که یخچال نو خود را می‌توانید سالم و بدون ایجاد خط و خش بر روی بدنه آن به آشپزخانه برسانید (بخصوص اگر قصد شما از خرید این است که می‌خواهید اندازه یخچال را بزرگ‌تر کنید).


در بخش بعدی با بیان مزایا و معایب مدل های مختلف یخچال شما را بیشتر با کاربرد و راهنمای خرید یخچال فریزر بالا و یخچال فریزر پایین، یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو و درب فرانسوی آشنا می کنیم.

 

 برای خرید بهترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید جنس و رنگ بدنه… به طرفداران خود ثابت کند. روسو۲ جزو بهترین مدل یخچال ساید بای ساید سامسونگ  از این برند است.برای انتخاب بهترین مدل یخچال ساید ال جی نامی آشرنوشیدنی های مختلف چرا که این مدل از بهترین مدل یخچال ساید بای ساید ال جی دارای قابلیت door in door  می باشد .این مدل بهترین مدل یخچال ساید بای ساید بوش که دارای ظاه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 705
  • بازدید کلی : 2,229